'כשאלבום תמונות סיפר על הדרך הארוכה יחד' – רבה הראשי של ת"א-יפו ובוני עולם

הגאון הרב ישראל מאיר לאו שליט"א רבה הראשי של ת"א-יפו לראשי ארגון בוני עולם: 'אני ממש מודה לכם על כל פעולותיכם, הזוגות הללו שלולא עזרתכם עתידם וזכרם נתון בספק ואתם מקיימים את המשכיותם.
את הדברים אמר הגרי"מ לאו במהלך ביקור בו אירח את הנהלת ארגון בוני עולם בלשכתו בת"א כשבמהלכה העניקו ראשי הארגון לרב אות הוקרה בדמות אלבום יוקרתי המתעד את הדרך הארוכה בו צועד הרב לצד הארגון זה שנים ארוכות כשהוא מעודד את העשיה המבורכת.

כך גם הציגו בפניו את האמצעים הקפדניים. ביניהם אזיקונים מיוחדים ומדבקות מעקב שנוצרים בחו"ל בהזמנה מיוחדת בהם משתמשים במערך הפיקוח של בוני עולם בתי החולים ובמעבדות השונות תוך שהאמצעים מספקים אפשרויות מעקב נוספות על עיני המשגיחות בכדי להבטיח לבני הזוג המטופלים את מקסימום הרוגע והביטחון בכל מה שקשור לשייך אליהם.

הגרי"מ לאו הביע את התפעלותו מרמת המקצועיות והדקדוק ובירכם שיצליחו הלאה במטרה הקדושה של הבאת חיים לעו הרב ישראל מאיר לאו שליט"א מקיים קשר הדוק עם 'בוני עולם'. לא פעם התבטא כי הוא רואה בכך שליחות ממש לקיום העולם. הגרי"מ לאו מתקשה להסתיר את ידידותו והערכתו למייסד והעומד בראש הארגון הרב שלמה בוכנר מארה"ב. שמתוך צערו האישי הקים את מפעל החיים הזה שהביא עד כה למעלה מ8200 נשמות של סיפורי חיים לעולם. יצויין שבטקס הוקרה רב רושם שנערך  לפני כארבעה חודשים במרכז הרפואי אסותא ת"א, שם העלו על נס את ההוקרה הרבה לפועלו של הרב בוכנר וזאת בימים בהם שהה בארץ. בין אישי הציבור שכיבדו בהשתתפותם נמנה אף הרב לאו שליט"א שטרח להדגיש את תודתו העמוקה לארגון ופעילותו. 

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש