שיתוף פעולה של שירותי בריאות כללית עם ארגון בוני עולם ברחבי הארץ

מנהל מחוז מרכז בכללית עופר חברוני והמנהל הרפואי ד"ר מנשה שבי סיירו במוקד הפעילות של 'בוני עולם' במעבדות אסותא בראשל"צ ושיבחו את הפעילות ושיתוף הפעולה הפורה

כשהם מלווים בנציגים בכירים של אסותא בראשון לציון ובמנהלי 'בוני עולם' סיירו בכירי שירותי בריאות 'כללית' במעבדה החדשנית באסותא – מעבדת MFP, ועקבו מקרוב אחר המעבדה החדשנית שמביאה בשורה לזוגות מבלי להתפשר על כללי ההלכה.

בביקור השתתפו מנהל מחוז המרכז בכללית מר עופר חברוני ד"ר מנשה שבי מנהל רפואי-מחוז מרכז בכללית. את פניהם קיבל ד"ר פאשה איזקסון מנהל המעבדה אשר הציג בפני את המעבדה והרפואה המתקדמת בתחום הסיוע למשפחות המצפות לישועה.

הוא הסביר לנוכחים על הטכנולוגיות החדשניות והטיפולים החדשניים המוענקים במסגרת המעבדה ושיבח את מקצועיותם של היועצים בבוני עולם והודה להם על שיתוף הפעולה למען הזוגות.

מנהל  'בוני עולם' בישראל הרב אליקים לבנון שיתף את האורחים בחידושים בפרויקט 'לב דניאלי' והחומרות הרבות המוטמעות במסגרת הפיקוח ההלכתי סביב השעון על מנת לאפשר את הרפואה המיטבית ללא כל פקפוק הלכתי. פרויקט 'לב דניאלי' הינו מערך פיקוח הלכתי באמצעות 'בוני עולם' בבתי החולים השונים ברחבי הארץ.

לאחר מכן התכנסו האורחים לישיבה עם מנהל המרכז הרפואי אסותא ד"ר איזי בן עזרא, ד"ר אריק כהנא מנהל היחידה וצוות ניהול ביה"ח. בפגישה סוכם על העמקת שיתוף הפעולה בין כללית עם 'בוני עולם' ואסותא.

מנהלי כללית שיבחו את המקצועיות באסותא ואת הפעילות של 'בוני עולם' והדגישו את שיתוף הפעולה הפורה בין הצדדים. בין היתר מתקיימים כינוסים משותפים לכללית ו'בוני עולם' לתועלת הזוגות וההורים למתבגרות.

בארגון שמייסודו של הרב שלמה בוכנר, מופעל מערך מקצועי של ייעוץ רפואי והפניה לטובי הרופאים בארץ ובעולם כמו גם מכונים והמעבדות המובילות בעולם.

ב'בוני עולם' מקפידים מלבד ההפניה למומחי הרפואה הטובים בארץ ובעולם גם על ליווי רגשי ותמיכה, גמ”ח תרופות ואביזרים בפריסה ארצית מלאה, 24 שעות ביממה, מחלקה גנטית למניעת מחלות משפחתיות ושל שאר הנושאים הרלוונטיים בתחום, וכל זאת תוך הקפדה הלכתית וליווי גדולי הפוסקים בדור.

מידי חודש משתתפים נציגי 'בוני עולם' בהשתלמויות מקצועיות ונחשפים לכל המחקרים העולמיים המובילים, החידושים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ונועצים באופן יום יומי עם טובי הרופאים בתחום.

הארגון זוכה לשיתוף פעולה וברכת גדולי הדור מכל החוגים והעדות ופועל בשיתוף פעולה הדוק עם כל מרכזי הרפואה הגדולים בישראל ובחו"ל

 

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש