רבני קהילת ויז’ניץ באלעד והנהלת המסודות בביקור ב’בוני עולם’

בס”ד,
רבני קהילת ויז’ניץ והנהלת המוסדות באלעד בביקור רב רושם במשרדי ארגון ‘בוני עולם’
הרבנים ציינו לשבח את מלאכת הקודש של ‘בוני עולם’ בראשות היו”ר והמייסד הרב שלמה בוכנר, אשר פועלים בפעילות חובקת עולם בסיוע לזוגות המצפים לזש”ק וכל זאת במקצועיות, בסודיות ובליווי הלכתי מוקפד
משלחת נכבדה של רבני ויז’ניץ והנהלת המוסדות באלעד קיימה ביקור מרשים בארגון ‘בוני עולם’ ועקבה מקרוב אחר פעילות הארגון שחובקת עולם בסיוע לזוגות המצפים לזש”ק.
בביקור השתתפו הגאון רבי מנחם מנדל פקשר, הגאון רבי שרגא פייבל וינברגר רבני חסידות ויז’ניץ באלעד והרב חיים מאיר כץ מנכ”ל מוסדות ויז’ניץ וחבר הנהלת העיר אלעד.
עם הגעתם כובדו הרבנים בקביעת מזוזות האגפים החדשים במשרדי ‘בוני עולם’. מנהלי ‘בוני עולם’ ובהם הרב אליקים לבנון והרב יעקב הלפרין העניקו לרבנים סקירה מקיפה על פעילות הארגון כשהרבנים מביעים התפעלותם מהפעילות הרבה של הארגון תוך שמירה על דיסקרטיות ומקצועיות מהמעלה הראשונה.
לאחר קביעת המזוזות התקיים מעמד לחיים כשהרבנים מברכים ומעודדים את צוות העוסקים במלאכת הקודש ובמיוחד היו”ר והמייסד של הארגון, הרב שלמה בוכנר.
במהלך הישיבה התפתח דיון בעניינים רפואיים והלכתיים, דיון אשר התמשך למשך שעה ארוכה. שאלות רבות הועלו על השולחן ע”י הנהלת הארגון וצוות היועצים הרב עזריאל וידרקר והרב אליעזר גרינבוים והרבנים הכריעו בתשובות ברורות. במהלך המפגש סיפרו חברי הנהלת הארגון על המיזם של בוני עולם עם בכירי הרופאים בישראל ובמסגרתו יופיע  במשרדי בוני עולם, בשבוע הבא, ד”ר מיכה באום שיקבל זוגות ליעוץ חינם כמו גם רופאים נוספים שיגיעו בתקופה הקרובה לבוני עולם.
ב’בוני עולם’ מקפידים מלבד ההפניה למומחי הרפואה הטובים בארץ ובעולם גם על ליווי רגשי ותמיכה.
עוד האזינו הרבנים לסקירה על גמ”ח תרופות ואביזרים בפריסה ארצית מלאה, 24 שעות ביממה ועל מחלקה גנטית למניעת מחלות משפחתיות כמו גם שאר הנושאים הרלוונטיים בתחום, וכל זאת תוך הקפדה הלכתית וליווי גדולי הפוסקים בדור.
הרבנים התפעלו לשמוע על המקצועיות הרבה כאשר נציגי ‘בוני עולם’ משתתפים בהשתלמויות מקצועיות ונחשפים לכל המחקרים העולמיים המובילים, החידושים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ונועצים באופן יום יומי עם טובי הרופאים בתחום.
הארגון זוכה לשיתוף פעולה וברכת גדולי הדור מכל החוגים והעדות ופועל בשיתוף פעולה הדוק עם כל מרכזי הרפואה הגדולים בישראל ובחו”ל.
הרבנים שמעו על הליווי שמקבלים הזוגות מהארגון במשך כל התקופה ואמרו שמדובר בהצלת נפשות ממש ויש להיעזר בכל בעיה דרך בוני עולם. ראשי הארגון ספרו על החיסיון והדיסקרטיות אשר להם ניתן דגש מיוחד לאור הרגישות הרבה, ועל כך שהחומר הרפואי נשאר חסוי.
הרבנים שיבחו את פרויקט “לב דניאלי” שהוצג בפניהם ועל  החידושים שבפרויקט והחומרות הרבות המוטמעות במסגרת הפיקוח ההלכתי סביב השעון על מנת לאפשר את הרפואה המיטבית ללא כל פקפוק הלכתי. פרויקט ‘לב דניאלי’ הינו מערך פיקוח הלכתי באמצעות ‘בוני עולם’ בבתי החולים השונים ברחבי הארץ

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש