סיור ח"כ הרב ליצמן במעבדות מדיקל הרצליה

ח"כ הרב יעקב ליצמן שבפיקוח בוני עולם בסיורו במעבדות בבי"ח מדיקל: "בוני עולם חולל מהפך"

במהלך סיורו הציגו ראשי 'בוני עולם' את מערך ההשגחות 'לב דניאלי' ואת שיתוף הפעולה ההדוק עם מדיקל בהרצליה * ח"כ הרב ליצמן שיבח את הארגון שמייסודו של הרב שלמה בוכנר וציין לשבח את גופי הרפואה בארץ שפועלים בשיתוף פעולה מלא עם הארגון למען הזוגות

שר הבריאות לשעבר ח"כ הרב יעקב ליצמן ערך סיור מקיף בבית החולים מדיקל בהרצליה על מנת לחזות מקרוב בפעילות הענפה של ארגון 'בוני עולם' הנערכת בין היתר במעבדות ובבתי החולים ברחבי הארץ.

את פניו של ח"כ הרב יעקב ליצמן קידמו חברי הנהלת המרכז הרפואי, שהציגו את העשייה במקום ואת שיתוף הפעולה עם 'בוני עולם' בכל הקשור למעבדות ולמחלקות הרלוונטיות לזוגות המצפים להיפקד בזש"ק.

את הסיור ליוו מנכ"ל ביה"ח מר דני אנגל, ד"ר מיכה באום, פרופ' אוריאל הורביץ מר זיו ביטון משנה למנכ"ל והרב אליקים לבנון מנהל 'בוני עולם' בישראל.

בסיורו במעבדת ה- IVF עמד הרב ליצמן מקרוב על העבודה המאומצת ועל התהליך הקפדני שמבוצע במקצועיות במחלקה בחסיון הרפואי והתרשם מימי העיון  שהמדריכות עוברות .

הרב אליקים לבנון מנהל ארגון 'בוני עולם' בישראל הציג את מערך הפיקוח ההלכתי 'לב דניאלי' המעניק השגחות בכל בתי החולים בארץ ובמעבדות השונות. המערך מופעל ע"י 'בוני עולם' והוקם לזכרה של הנערה דניאלי זוננפלד ע"ה ביתו של הרב מרדכי זוננפלד יבדלח"א.

הרב לבנון הדגיש את היתרון הקיים בהשגחות אלו המהוות אמצעי כפול למניעת טעויות אנוש חלילה ומעניק תחושת רוגע לזוג ביודעם ששמירה יתירה נתונה בכל מהלך הטיפול והודה בדבריו ליו"ר הארגון הרב שלמה בוכנר ולרב ברוך הלפרין על כל פעלם  למען הזוגות  .

בישיבת העבודה שהתקיימה בתום הסיור הודה מנכ"ל ביה"ח דני אנג'ל לשר הבריאות לשעבר על פעילותו הרבה למען בריאות הציבור וכן הודה למנהלי בוני עולם הרב שלמה בוכנר יו"ר ומייסד בוני עולם והרב ברוך הלפרין מהנהלת בוני עולם על שיתוף הפעולה המלא.

ח"כ הרב יעקב ליצמן ציין את ההיכרות רבת השנים עם הארגון ואמר כי הוא יכול להעיד יותר מכולם על המקצועיות הרבה . עוד הוסיף כי בוני עולם מייסודו של הרב שלמה בוכנר חולל מהפכה בתחום  הסיוע לזוגות חשוכי הילדים וכי מדובר בארגון עולמי שכל גדולי הדור סומכים עליו את ידם. עוד הוא ציין כי עולם הרפואה מבין את הרמה הגבוהה ומקיים עם הארגון שיתוף פעולה תועלתי למען הציבור.

הרב אליקים לבנון הודה לרב יעקב ליצמן על הביקור ואמר שהודות לפעילותו כשר הבריאות התאפשרה המהפכה המתחוללת כיום בתחום. כן הוא הודה למנכ"ל בית החולים ולכל אנשי הצוות על העבודה המשותפת והעמידה האיתנה למען הזוגות.

 

 

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש