סגן שר הביטחון הרב אלי בן-דהן סקר את מערך ההשגחות של 'בוני עולם'

"התרגשתי לראות עבודת קודש שנעשית במקצועיות המשולבת בנכונות"

*סגן שהב"ט הרב אליהו בן-דהן ביקר במרכז הרפואי אסותא כאורח של ארגון 'בוני עולם' * בישיבת עם הנהלת הארגון והמרכז הרפואי נדונו מספר דרכים להעלאת המודעות לנושאים אלו בציבור הכללי

סיור מקיף ונרחב ערך הבוקר סגן שר הביטחון הרב אליהו בן דהן בפעילות של בוני עולם במרכז הפיקוח  "לב דניאלי " שע"י בוני עולם במרכז הרפואי אסותא . הרב ביקר במעבדה והוצגו בפניו דרכי הפעולה הקשורות למערך הפיקוח הארצי שמופעל על ידי בוני עולם.  כמו"כ קיבל סיקור מד"ר אריק כהנא מנהל היחידה וד"ר פאשה איציקסון מנהל המעבדה. בסיור השתתף גם מר שי נתן ראשה"מ ומשנה לראה"ע אלעד .הרב אליקים לבנון מנהל הארגון בישראל הזכיר בדבריו את הקשר הן עם הצוות הרפואי המצוין שעובד באסותא כבר שנים בשיתוף פעולה הדוק עם בוני עולם וכן את ההיכרות העמוקה של הרב בן-דהן עם מפעלות הארגון שקנו לעצמם שם בזכות העובדות שנקבעות בשטח וזוכות להכרה מלאה מצד כל הגורמים הרפואיים בארץ וברחבי העולם.

בסיום הודה סגן השר הרב בן-דהן על הביקור המרגש וציין "כי הוא מודה לבוני עולם ולעומד בראשה הרב שלמה בוכנר ולידידי הטוב הרב אליקים לבנון שעושים הכל כדי לעזור לבני הזוג להביא ילדים לעולם. אומרים שיש שותפים להקב"ה. כאן זו שותפות אמיתית שרואים ממש איך היא מסייעת להרבות ילדים בעולם ואני מברך אותם שימשיכו כך ויצליחו" 

 

 

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש