מעמד הרחבת פעילות פרויקט 'לב דניאלי' של ארגון 'בוני עולם' ב'מרכז הרפואי אסותא'

במעמד הוקרה מרשים הורחבה הפעילות המשותפת של 'בוני עולם' ו'אסותא' למען זוגות חשוכי ילדים

הגרי"מ לאו: "בוני עולם נותן את התקווה ואת הסיכוי לזוגות רבים" * רגעים מרגשים נרשמו כשהרב בוכנר שיתף בתחושות ואמר: "אני יודע מה זה לקבל תשובות שליליות. אין שמחה גדולה יותר משמחה של זוג שמקבל תשובה חיובית, במיוחד זוג שציפה שנים" * ח"כ הרב יעקב אשר: "פועלים לעשות את הדברים בצורה הכי מקצועית תוך שיתוף הגורמים הנכונים והכול עם לב גדול ורחב"

 

מעמד מרשים במיוחד התקיים בשבוע האחרון במרכז הרפואי 'אסותא' בת"א עת הורחבה הפעילות המשותפת של 'בוני עולם' עם המרכז הרפואי 'אסותא' למען הזוגות חשוכי הילדים.

 

רבנים ובכירי רופאי 'אסותא' הסבו סביב שולחן אחד עם ראשי ארגון 'בוני עולם' ונכבדים נוספים, כשכולם מביעים הערכה, שלא לומר הערצה, לפעילות של 'בוני עולם' בראשות הרב שלמה בוכנר.

 

באירוע המרגש השתתפו הרב הראשי הגאון הרב ישראל מאיר לאו, יו"ר עזרא למרפא הרב אלימלך פירר, ח"כ הרב יעקב אשר, פרופ' דניאל הרשקוביץ נציב שירות המדינה, פרופ' עו"ד אביעד כהן, השרה לשעבר איילת שקד, יו"ר מועצה דתית ת"א אלדד מזרחי,  הרב מרדכי זוננפלד, יו"ר בוני עולם העולמי הרב שלמה בוכנר ומנהל הארגון בישראל הרב אליקים לבנון.

 

עוד במשתתפים: מנהלת אסותא רמת החייל ד"ר דורית טקס מנובה, פרופ' אדריאן שולמן, ד"ר טל שביט, מנהל מחלקת הפוריות ד"ר ערן הורביץ, פרופ' שלמה משיח, רב אסותא הרב חיים יצחק פלדמן, האחות האחראית חגית אשכנזי, מנהלת המעבדה מיכל יונש, צוות המעבדה, משגיחות ולבורנטיות.

 

במהלך האירוע הובעה הוקרה מיוחדת לארגון בוני עולם ולעומד בראשה הרב שלמה בוכנר מארה"ב על פועלם הרב בהבאת חיים ובניית עולמות במתן סיוע ועזרה לזוגות חשוכי ילדים.

 

ראשון הדוברים היה הגרי"מ לאו שאמר: "בוני עולם מקיימים את מאמר הגמרא "אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם, אל ימנע עצמו מן הרחמים" ועוזר לאנשים להשאיר זכר בעולם למרות שכולם מייאשים אותם. 'בוני עולם' נותן להם את התקווה ואת הסיכוי".

 

מנהלת אסותא הגב' דורית טקס מנובה: "אני בטוחה שעוד נכונו לנו עבודה רבה בהבאת חיים לעולם".

 

השרה לשעבר איילת שקד אמרה כי "מדובר בפרויקט אדיר ומוביל שבזכותו נבראים עולמות".

פרופסור דניאל הרשקוביץ ציין  את היכרותו העמוקה עם פעילות הארגון המתבססת על הבנת האחר והנגשת הפתרון

ח"כ הרב יעקב אשר: "בבוני עולם פועלים לעשות את הדברים בצורה הכי מקצועית תוך שיתוף הגורמים הנכונים והכול עם לב גדול ורחב".

 

הרב מוטי זוננפלד סיפר על הקשר שלו עם הארגון והודה לכל העוסקים במלאכה שיצליחו להביא שמחה לעולם.

 

הרב שלמה בוכנר דיבר על הזכות הגדולה שיש לארגון שלהם שבזכותו נולדו כבר למעלה משמונה אלף ילדים. "העבודה העיקרית שלנו היא בישראל והכול הודות לשותף שלנו הרב מוטי זוננפלד שהקים לעילוי נשמת בתו דניאלי את הפרויקט המופלא שבזכותו מביאים חיים לעולם תחת פיקוח הלכתי".

 

"אנו חולקים חלום משותף. החלום שאנחנו חלמנו עליו כל חיינו ולא זכינו לו, אבל ב"ה אנו זוכים להגשים אותו  לכ"כ הרבה זוגות בכל העולם".

 

רגעים מרגשים נרשמו כשהרב בוכנר שיתף בתחושות ואמר: "אני יודע מה זה לקבל תשובות שליליות. אין שמחה גדולה יותר משמחה של זוג שמקבל תשובה חיובית, במיוחד זוג שציפה שנים".

 

הרב אליקים לבנון מנהל הארגון בישראל ציין כי "השותפות בת למעלה מעשור עם 'אסותא' היא מבורכת, חשובה מאוד ותוצאותיה ניכרות". תודה מיוחדת הוא הקדיש לנגיד הרב זוננפלד: "מדובר באיש עם לב ונתינה אין סופית בשביל האחר. הודות לפרויקט לב דניאלי הצלחנו להביא לסייע לאלפים, חלקם אנשים שלא נתנו להם שום סיכוי".

 

לאחר הענקת תעודת הוקרה לפרופ' שולמן ולד"ר שביט יצאו הנוכחים לסיור במעבדות תוך קבלת הסבר מקצועי על הנעשה בין כותלי המעבדות.

 

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש