אוי חנוכה

בשנה החולפת כמו בשנים שקדמו לה הם עמדו שם . ליד נרות החנוכה המעמעמים בחשיכה השולטת בדממה. כפופים כבויים. מותשים ובעיקר שבורים. כל כך הרבה ניסו והשתדלו. כל דבר אפשרי עברו כבר במטרה לזכות באור חייהם. לחבוק ילד שלהם. אך המציאות הכואבת חבטה בפניהם פעם אחר פעם והשאירה אותם חבוטים ומרוקנים. בעיניהם הביטו אל מנורת הכסף וריצוד השלהבות שמעליה. אך ליבם ראה משהו אחר… הוא ראה תמונה של מלא חנוכיות ילדים מוארים בשלל צבעים וסביבם מרקד פעוט מתולתל…כן, הם רוצים, מאוד רוצים כזה ילד שיעמוד שם וידליק איתם את הנרות. את נרם.

שנה חלפה והם שוב יעמדו באותו מקום. שוב שניהם לבד. או שלא לבד!!!

במהלך השנה החליטו ב”בוני עולם” לנסות את מה שלא נוסה עדיין. רופא מומחה בעל שם עולמי. המוגדר כיחיד בעולם בצורת הטיפול שלו. יוטס לארץ בימים הקרובים. ובמשך ימים בודדים שישהה בישראל. יבצע את שליחותו ויטפל במקרים הקשים ביותר. 15 זוגות נבחרו. 15 בתים שניתנה להם תקווה אחרונה!!! סיכוי לראות אור במחשכים. ובעזרת הטיפול המיוחד אולי כבר לא יעמדו בשנה הקרובה לבד……..

הטסת מומחה מארה”ב לכמה ימי עבודה בארץ…אינו מן הקלים ובוודאי שלא מן הזולים. הסכומים נוסקים לכדי הון תועפות. מספרים מפחידים. סכומי עתק. אבל מה, בשביל זוטא כגון זו יוותרו 15 אחים ואחיות על חלום חייהם להיוושע בילד שימחה את דמעתם? הבגלל זה ניתן לתקוותם הבודדה לרדת לטמיון ולהניחם רצוצים ודווים על ערש בדידותם? 

אחים יקרים! פתחו את ליבכם ועזרו להם להגשים משאלת לב. בתרומה של 40*12 ש”ח אתם הופכים לחלק מעשיית חיים  כ פ ש ו ט ו  ממש. לשותפים בבניית עולמות. ולצד בהדלקת אבוקת האור בבתי המצפים. כי בידכם הדבר.

התקווה האחרונה שלהם בידיים שלכם!!!

ניתן לתרום עבור מגבית החירום ל15 הזוגות גם באתר. וגם בטלפון שמספרו: 1800-300-307

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש