הסיכוי האחרון שלהם!!! מגבית חירום

15 זוגות שכבר ניסו ה-כ-ל. התייסרו וכאבו. ציפו והתאכזבו. ועכשיו שוב עלתה בליבם שביב תקווה שאולי..אולי הפעם. אולי הפעם יקרה הנס. בוני עולם מטיסים ארצה פרופ' מומחה בעל שם עולמי שמהווה את הסיכוי האחרון !!! שלהם לזכות בילד באמצעות עזרת בשר ודם. הם מתחננים ודומעים קוראים ומשוועים שתעזרו להם בדבר האחד והיחיד אותו הם מבקשים: תינוק אחד משלהם!       

הם כבר לא סופרים. מזמן הפסיקו לרשום את מספר הפעמים בהם באו והלכו, חזרו ושבו ,עלו וירדו, טיפסו ונסעו.

אולי יש מספר כזה אינספור?

כי מבחינתם הרי שמדובר במאות ואלפי תמונות תקועות שנצרבו במוחן. כאלו שהיו מרכזיים יותר בדרך התלולה וגם כאלו שפחות. הצד השווה לכולם שהם היו טעונות בציפייה, בתקווה, בכסיסת ציפורניים, ונדודי שינה. ההמתנות הארוכות מחוץ לדלתות הרופאים. הביקורים התכופים במכונים ומעבדות. פעימות הלב הרמות עת ישבו לשמוע תוצאות. כל אלו התגמדו אל מול ייסורי הגוף והנפש המשברים רוחו וכוחו של אדם. שנגבו מהם במרוצת השנים. במה לא התנסו, איפה לא היו, כמה פעמים נלחמו, 

ובסוף?

אי אפשר לתאר את הרגע המצמרר הזה בו הגורל האכזר מכה שוב ומנפץ בכאב חד וחודר את החלומות שנטוו. עוד פעם לא? 

הם חזרו שוב לבית הריק והדומם, פירקו את יתרת דמעותיהם שנשארו בשקי עיניהם הטרוטות והחליטו לא להרים ידיים. לא לוותר!

משאלת חיים היא דבר שחזק מכל אכזבה ומכל קושי שיש. ואז הם התבשרו, על הביקור של הפרופ' המומחה מספר 1 המוטס ארצה במיוחד למקרים כאלו הם שמעו לא אחת. אבל הרשימה..אוי כמה ארוכה וההמתנה? לא ניתן להבטיח דבר. והנה, הפעם התבשרו הם כי שמם השתרבב אל תוך רשימת 15 הזוגות המועמדים לטיפול הנדיר. 

סדרת הכנה בת יותר מחצי שנה הציבה בפניהם משוכות לא קלות אותם צלחו בהתמדה כשבעיני רוחם עומדת התקווה התלויה בביקור הפרופ' מקרונל – ארה"ב והסיכוי האחרון שלהם לנס שיביא לקיצו את מסכת הייסורים שלהם ואולי….

אולי תכניס סוף סוף את האור המקווה לביתם בדמות ילד בריא שימלא את החלל הפעור שממתין לבואו…

עלות הטסת הפרופ' לארץ מסתכמת בסכומי עתק. דבר שאין ביכולת בני זוג לעמוד בהם. כך גם אנו בבוני עולם אין באפשרותנו להעמיד סכום עצום שכזה המגיע למאות אלפי דולרים!!! מבלי עזרתכם וליבם החם. זה מה שמביא אותנו לפנות אליכם במגבית מיוחדת עבורם ועברו עתידם

הזוגות דומעים אליכם ומתחננים לרחמכם. אנא! עיזרו להם ותנו לנו את היכולת להעמיד לרשותם את הסיכוי האחרון שלהם לזכות בילד שלהם!

כי התרומה שלכם יכולה להיות הסיפור-חיים שלהם…

בשבילך זאת תרומה של כסף. בשבילם זה סיכוי אחרון לזכות בילד משלהם
איך אפשר להישאר אדישים?

ניתן לתרום בעמדות נדרים פלוס
ניתן לתרום בעמדות קהילות

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש