הסגולה הנפלאה שמביאה ישועות – השנה גם אתם שם!

אלפי סיפורי ישועה שכבר מתגלגלים!
מאות מקרי נסים שהתרחשו!
אינספור נפלאות שנראו בחוש!
הכל בזכות תרומה אחת- לסגולה אחת- שעזרה לזוג אחד - לזכות בילד אחד- ו-מ-ש-ל-ה-ם!!!     

זקוקים לישועה?

גם הם!

אם גם אתם מצפים לישועה המיוחלת, אם אף הנכם בין כל אחינו בית ישראל התולים עיניהם ותקוותיהם לרגע שיפתח בפניהם את השער ויחיש את הבשורה. בבריאות, פרנסה, נחת, זיווג הגון, זרע של קיימא, אם ברוחניות ואם בגשמיות.
גם הם מייחלים כבר הרבה מאוד זמן. ובציפיה קשה כל כך לישועה... כזאת שתהפוך את החיים החשוכים והמיוסרים שלהם לימים של שמחה וחיים. ישועה אחת שהיא חלום חיים,

משאלת לב יחידה המהווה את כח ההישרדות שלהם…

הם רוצים אותה יותר מכל. הם מבקשים לזכות בכך ומתחחנים שנעזור להם בזה

קוראים לזה : ילד!

ב'בוני עולם' אנחנו בעזרתכם ותודות לכם מבטיחים להם ומתאמצים בכל דרך לעשות מכל שבב סיכוי - סיפור חיים מלא.
'בוני עולם' נמצא אתם שם בכל צומת שנקרית בדרכם המפותלת והמייגעת בדרך לילד משלהם. מלווה אותם במסירות ומנחה אותם צעד אחר צעד עד להשגת המטרה הנכספת. אם במימון הטיפולים היקרים. אשר להם בכוחותיהם אין שום אפשרות לעמוד בהם מבלעדי התמיכה הכספית הזאת. ואם בליוויי וייעוץ של מומחים ורופאים בכירים מרחבי העולם כולו.

את כל זה ועוד, אין באפשרותינו לעשות לבד,
אנחנו חייבים את העזרה שלכם! את התרומה שלכם! את השותפות שלכם!

מקובלת בידינו סגולה נפלאה ונוראה, לפיה ישנו עניין המסוגל לישועות ונפלאות והוא לחלק ח"י רוטל משקה לעולים לציון הק' של התנא האלוקי רשב"י זי"ע ביום ל"ג בעומר, יום פטירתו. 'בוני עולם' נטל על עצמו לחלק אלפי ליטרים של ח"י רוטל משקה ביום ההילולא בהר מירון בסמוך לציונו הקדוש של הרשב"י זי"ע. ובכך לזכות את כל החפצים להרוויח בכפליים הן בהבאת חיים לעולם ע"י סיוע לאותם זוגות הנעזרים על ידי הארגון. והן בהשגת ישועה פרטית אשר רבו הן העדויות מאלו אשר תרמו לסגולה נשגבה זו וראו ישועות באורח ניסי ובאופן גלוי. השנה גם אתם תהיו ביניהם!

אנא! טלו על עצמכם זכות חלוקת ח"י רוטל משקה ביום ל"ג בעומר. והרימו אותה תרומה אשר זכויותיה יעמדו לכם לעולמי עד ועל שימכם ייקרא לנצחץ ואשר פירותיה יפרחו בעולם הזה בדמות נשמה טהורה וחדשה שתבוא בעז"ה לעולם הישר אל תוך זרועותיהם המושטות של עוד זוג שבזכותכם והודות לתרומתכם מחה את דמעותיו והגשים את חלום חייהם. 

כי התרומה שלכם יכולה להיות הישועה שלהם…

תרמו כאן עכשיו והצטרפו עוד היום לסגולה הנדירה בדרך לישועה שלכם!

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש