הגר"ד לאו סייר בבית החולים אסותא בת"א

את ביקורו של הרב הראשי ליוו נציגי ארגון 'בוני עולם' ומנהלי בית החולים המקיימים שיתוף פעולה עם מערך ההשגחה * במקום התקיים דיון הלכתי-רפואי מרתק בסוגיות הרלבנטיות לפעילות 'בוני עולם' כשהרב הראשי מביע הערכתו לפעילות 'בוני עולם'

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו סייר בבית החולים אסותא בת"א, עקב מקרוב אחר סדרי ההשגחה ההלכתית הנעשית במעבדות בשיתוף 'בוני עולם' וקיים במקום סיעור מוחות הלכתי-רפואי.  

את פניו של הרב הראשי לישראל קיבלו מטעם אסותא פרופ' ארי שמיס מנכ"ל אסותא, ד"ר דורית טקס מנהלת ביה"ח, ד"ר טל שביט מנהלת היחידה, פרופ' שולמן ממנהלי היחידה, מיכל יוניש מנהלת המעבדה ורב ביה"ח הרב חיים יצחק פלדמן , ומטעם בוני עולם הרב אליקים לבנון מנהל בוני עולם בישראל ויועצי הארגון.

יועצי ורבני  'בוני עולם' שיתפו את הרב הראשי בחידושים בפרויקט 'לב דניאלי' והחומרות הרבות המוטמעות במסגרת הפיקוח ההלכתי סביב השעון על מנת לאפשר את הרפואה המיטבית ללא כל פקפוק הלכתי. פרויקט 'לב דניאלי' הינו מערך פיקוח הלכתי באמצעות 'בוני עולם' בבתי החולים השונים ברחבי הארץ.

במקום התפתח דיון הלכתי אשר נסוב סביב סוגיות הלכתיות הנוגעות לתחום הפעילות של 'בוני עולם' כאשר הגר"ד לאו מאזין לשאלות ומעניק את התשובות ההלכתיות.

רבה של אסותא הרב חיים יצחק פלדמן שיבח בפני הרב הראשי לישראל את פעילות 'בוני עולם' ואמר כי כפי שנכתב בפרשת השבוע "ותחיינה את הילדים" – בוני עולם מחיים את הילדים.

פרופ׳ ארי שמיס מנכ"ל בית החולים אסותא אמר כי "החיבור בין בוני עולם לאסותא הוא מוצלח ביותר לטובת הקהילה. אנו מחזקים ומברכים על שיתוף הפעולה ואני בהחלט מבין את התרומה החשובה של בוני עולם והרבנים".

הרב אליקים לבנון ציין והודה למנכ"ל אסותא על הגב והתמיכה שהוא מעניק לשיתוף פעולה. "הוא קשוב לכל בקשה שלנו וביחד אנו מצליחים לפעול לטובת הזוגות".

בסיום ביקורו הביע הרב הראשי הגר"ד לאו את הערכתו לפעילות ארגון 'בוני עולם' שבראשות היו"ר והמייסד הרב שלמה בוכנר והרב ברוך הלפרין מהנהלת הארגון בארה"ב. הרב הדגיש במיוחד את סדרי ההשגחה הקפדניים שמעניקים לזוגות את השקט הנפשי ביודעם כי הכול נעשה על פי ההלכה ובמיטב המקצועיות.

עוד שיבח את המקצועיות והדיסקרטיות המאפיינת את הפעילות כאשר מידי חודש משתתפים נציגי 'בוני עולם' בהשתלמויות מקצועיות ונחשפים לכל המחקרים העולמיים המובילים, החידושים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ונועצים באופן יום יומי עם טובי הרופאים בתחום.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש