ברכת גדולי ישראל לזש”ק

סידרה של ביקורים בבתיהם של גדולי ישראל נערכו בשבוע שעבר על ידי הרב שלמה בוכנר יו”ר ומייסד “בוני עולם” המסייע לבני ישראל לזש”ק.

הרב בוכנר העומד מזה שני עשורים בראש הארגון היהודי הגדול בעולם המסייע לחשוכי ילדים, ביקר בארץ ישראל וכדרכו מידי ביקור הוא עובר בבתיהם של גדולי התורה לצורך דיווח על ההתקדמויות הטכנולוגיות והרפואיות בנושא, וכן לקבל עצה וברכה.

את ביקורו פתח הרב בוכנר, כשהוא מלווה על ידי המנכ”ל בארץ ישראל הרב חיים שטרן ובמנהל הרפואי הרב אליקים לבנון, בביתו של ראש הישיבה מרן הגראי”ל שטיינמן שליט”א. כדרכו, קיבלו ראש הישיבה בחום רב והביא בפניו מאמרי חז”ל שונים העוסקים בעניין החסד והערבות שיש לבני ישראל אלו לאלו.

מרן הגראי”ל ברך ואיחל הצלחה רבה לעוסקים בעבודת הקודש וכן לאלו הזקוקים לסיוע, שיהי רצון שלא ייצא מכשול תחת ידם.

בהמשך ביקרו חברי המשלחת יחד עם היועץ הרפואי הבכיר הרב חיים יצחק פלדמן שליט”א, רב בית החולים ‘אסותא’ בביתו של מרן האדמו”ר מויז’ניץ שליט”א. מרן האדמו”ר התעניין בחידושים לפרטי פרטים והדגיש את חובתו של כל אחד להשתדל, והקב”ה יעשה כבר את ההמשך בע”ה. הרבי ציין לשבח את הארגון כשהוא מציין שמכיר רבים מקרוב שהיו שאמרו שאין להם חלילה סיכוי, וב”ה נושעו בס”ד.

עוד ביקור נעשה בביתו של כ”ק מרן האדמו”ר מנדבורנה שליט”א, שם הזכיר הרב בוכנר כי הרבי זצ”ל הוא זה שדחף עודד ותמך ב”בוני עולם” מהרגע הראשון ועל כן אלפי הילדים שנולדו בזכות סיוע הארגון חייבים את תודתם לאדמו”ר זצ”ל. גם כאן ברך האדמו”ר שליט”א את הארגון בלבביות ואיחל מלוא חופניים של בשורות טובות.

ביקורים נוספים נערכו בבתיהם של כ”ק האדמו”ר מקרעטשניף ברחובות ושל כ”ק האדמו”ר מפיטסבורג באשדוד. בביקורים אלו העלה הרב בוכנר את החידושים הרפואיים בתחום הגנטי שלבוני עולם יש חלק רב בגילויים החדשים העוזרים כעת והעתידים להמשיך ולסייע להמשך הדורות בבריאות שלמה.

את הביקור חתם הרב בוכנר בציון הרשב”י במירון שם התפלל והזכיר באריכות רבה את הצריכים לישועת ה’ שפנו אליו בארץ ובחו”ל וביקשו כי יהיה שליח להעתיר בעדם לבשורות טובות.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש