ביקור ראש עיריית בני ברק במשרדי בוני עולם בניו יורק

ביקור מיוחד נערך השבוע על ידי ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט במשרדי “בוני עולם” שבברוקלין.

ראש העיר שביקר בארצות הברית נענה להזמנת כבוד מיוחדת והתארח ביקור רב רושם במרכז העולמי של ארגון “בוני עולם”.

“בוני עולם” שהינה העמותה העומדת בחזית הפעילות העניפה וחובקת זרועות עולם למען המיילים לזש”ק, רואה בתמיכת ראש העיר חשיבות גדולה ביותר ולשם כך הזמינה אותו לבקר במשרדים הראשיים בני יורק.

את ראש העיר קיבל ביתרת כבוד יו”ר ומייסד הארגון הרב שלמה בוכנר מלווה בראשי הארגון ובעסקניה הבכירים. העסקן החשוב הרב חיים מאיר מרקוביץ קידם בדבריו את ראש העיר וציין כי משרדיה הראשיים של העמותה נמצאים בעיר התורה והחסידות בני ברק ולכן הקשר בין ראש העיר לארגון הוא חשוב ביותר. הוא שיבח את ראש העיר על שפינה מזמנו לבקר ביקור כה חשוב.

היו”ר והמייסד הרב בוכנר ציין בדברי ברכה שנשא כי כי הפעולות ברובן השקטות והחסויות מכל אחד ידועות בחלקן לראש העיר שמסייע לארגון לגייס את המשאבים הרבים הנצרכים לשם כך.

ראש העיר ביקר אף במשרדי המחלקה הרפואית בראשות הרב חיים יאלס והתרשם מעומק הפעילות ומהסתעפות הנושאים הרפואיים והגנטיים במקצועיות רבה ובמימון אלו הזקוקים לכך.

בדברי ברכתו ציין הרב זייברט כי הוא שמח שהוזמן לבקר במוסד כה חשוב שהוא לא מוסד של יחיד אלא של כלל ישראל שמונהג על ידי גדולי ישראל המדריכים את פעיליו על כל צעד ושעל. ראש העיר הבטיח כי עיריית בני ברק בראשותו תעמוד הכן לימין הארגון בכדי שיוכל לפרוח ולשגשג לטובת כלל ישראל.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש