'בוני עולם' הביע את הוקרתו לבכירי הרופאים במעמד מרשים בנר חמישי של חנוכה

בהדלקת נרות החנוכה כובד הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו ששיבח את הארגון ואת הרופאים "אתם מביאים אור לעולם"

הרב הראשי שיבח את את העומד בראש הארגון הרב שלמה בוכנר ואיחל המשך הצלחה תוך הערכה עמוקה * כיבדו בהשתתפותם; נציב שירות המדינה פרופ' הרב דניאל הרשקוביץ, קצין רפואה ראשי בצה"ל תא"ל טריף בדר, ד"ר ורד עזרא המשמשת כראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות, חה"כ הרב יעקב אשר, מנהלי בתי חולים, גדולי הרופאים וחלוצי הפריון בישראל ומנהלי המחלקות ומעבדות הivf
מעמד מכובד בו הובעה הערכה והוקרה לגורמי הרפואה המסייעים בהבאת חיים התקיימה השבוע ע"י ארגון 'בוני עולם' ובהשתתפות צמרת בכירי הרפואה בישראל ואישי ציבור נכבדים.
המעמד שהתקיים בביתו של הנגיד הנכבד הרב מוטי זוננפלד מייסד מערך הפיקוח 'לב דניאלי' שע"י בוני עולם, נפתח בהדלקת נר חנוכה בו התכבד הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו.
כיבדו בהשתתפותם במעמד; נציב שירות המדינה פרופ' הרב דניאל הרשקוביץ, קצין רפואה ראשי בצה"ל תא"ל טריף בדר, ד"ר ורד עזרא המשמשת כראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות, חה"כ הרב יעקב אשר, מנהלי בתי החולים אסף הרופא, מדיקל הרצליה ואלישע. גדולי הרופאים וחלוצי הפריון בישראל ומנהלי המחלקות ומעבדות הivf בארץ.
במעמד הוענקו תעודות הוקרה לרופאים הפועלים בשיתוף פעולה רבות בשנים עם בוני עולם למען אלפי הזוגות המצפים לילדים.
את פני המשתתפים המכובדים קידם בברכה מנהל ארגון בוני עולם בישראל הרב אליקים לבנון שהעלה על נס את העוצמה ואת התוצאה המבורכת הודות לשיתוף הפעולה עם בוני עולם. ״אתם הרופאים השליחים של הקב״ה בכדי לתת את התקווה ובהרבה מקרים גם את העתיד הטוב יותר". הרב לבנון הזכיר את מייסד ויו"ר בוני עולם הרב שלמה בוכנר שהודות לפועלו הצליח הארגון לסייע בבניית כ-8000 עולמות חדשים.
הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו ציין את הסמליות של ימי החנוכה והעבודה המשותפת של הרופאים וגורמי הרפואה בתחום הזה לצד בוני עולם. בדבריו פנה הרב לאו אל הרופאים ואמר "אתם מאירים את העולם עם א ועם ע מאירים מחושך ומעירים מחלילה וחס ממצב לא במיטבו, הבשורות הטובות האלה הם מונעים מהמשפחות להתפרק. החג הזה מסמל יותר מכל את האור שמביאים לעולם". הרב הראשי שיבח את בוני עולם ואת העומד בראשו הרב בוכנר ואיחל המשך הצלחה תוך הערכה עמוקה.
פרופ' דניאל הרשקוביץ, נציב שירות המדינה ציין "הדבר נראה כשגרה שבבוני עולם עושים יום יום לצד הרופאים לתת תקווה לזוגות ולהאיר את הבתים האלה. אני ממש נרגש לראות כ"כ הרבה מסייעים בהבאת חיים לעולם במקום אחד".
הנגיד הרב מוטי זוננפלד שיתף בתחושותיו והסביר כי הוא רואה זכות גדולה בהפעלת פרויקט 'לב דניאלי'. " כל מהותה היה להרבות חיים אצל ילדים" ציין בהתרגשות.
עוד סיפר על ההתרגשות שמעוררות התגובות של רבים מהאנשים שנעזרו על ידי בוני עולם והביע את הוקרתו גם לרופאים העושים מלאכתם קודש.
בדבריו ציין זוננפלד גם את ראש העיר רעננה מר חיים ברוידא על פועלו הרב.
קצין הרפואה הראשי תא"ל טריף בדר הביע בדבריו התפעלות מהמקצוענות של בוני עולם ומשיתוף הפעולה הפורה עם גורמי הרפואה המובילים – כשהכול מתועל למען הזוגות.
בקשב נשמעו גם דבריו של פרופ' שלמה משיח שפנה לכלל הרופאים ואמר "העבודה היום יומית היא שליחות והעבודה עם בוני עולם הופכת לשליחות של קודש שדרכם כ"כ הרבה אנשים נעזרים. לולא ההכוונה הנכונה היו עדיין רבים מגששים דרכם באפילה ואנחנו צריכים להודות שיש לנו את בוני עולם לצדנו".

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש