תמיכה וסיוע לחשוכי ילדים

ארגון בוני עולם מעניק סיוע וליווי לחשוכי ילדים ולמתקשים ללדת בהתנדבות מלאה ובמקצוענות שאין שנית לה.

ברחבי העולם – ארה"ב, קנדה, בריטניה, בלגיה וישראל תמצאו נקודות מאירות של “בוני עולמות” תוך עשיית כל שניתן כדי שבכל בית יהודי יהיה ילד יהודי.

בוני עולם נוסד ע”י הרב שלמה בוכנר- ארה”ב , לפני למעלה מעשור. הרב בוכנר לא זכה לילדים משלו, אך אלפי ילדים והוריהם חבים לו את חייהם, את אושרם, את היותם.

“בוני עולם” מהווה משפחה חמה לזוגות המגששים בתחומים הזרים להם לחלוטין . ע”י מערך מקצועי ואמין של ייעוץ רפואי, של תיווך עם מכונים ומעבדות הפוריות- הטובות בארץ ובעולם, של ליווי רגשי ותמיכה, של השגחות מוקפדות ומדוקדקות, של סיוע כספי לטיפולים מחוץ לסל הבריאות ותרופות, גמ”ח תרופות ואביזרים בפריסה ארצית מלאה, 24 שעות ביממה, מחלקה גנטית למניעת מחלות משפחתיות ושל שאר הנושאים הרלוונטיים בתחום.

חסד ללא הפסקה

בוני עולם זוכה לשיתוף פעולה מצד כל מאורי הדור : הציבור החסידי הליטאי ועדות המזרח על כל גוניהם, מרכזי רפואה רבים כמו רשת בתי החולים אסותא, בתי החולים הממלכתיים, קופות החולים, חברי ממשלה ביניהם ניתן למנות את שר הפנים , שר הבריאות , שר הדתות. ואישי ציבור המובילים בקהילה.
בוני עולם מונע ומתופעל ע”י צוות מקצועי בתחומו, אשר עושה מלאכתו באמונה ובהתנדבות, הרצון ותחושת השליחות היא הלפיד הבוער לפני המחנה- תקוותם של זוגות רבים.

בוני עולם מאוגד ברשם החברה וברשם ההקדשות כמוסד ציבורי וכחברה לתועלת הציבור, ומסווג כמוסד ללא כוונות רווח (מלכ”ר) ברשויות מס הכנסה ומע”מ .כל פעילות הארגון מבוקרת ומפוקחת ע”י משרדי רו”ח ועו”ד חיצוניים – התרומה לארגון מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46א’ ולפקודת מס הכנסה.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש