נשיא מועצת החכמים ראש הישיבה מרן הגר"ש כהן בביקור נדיר במעבדות 'הדסה' בפיקוח מערך ההשגחות של 'בוני עולם'

נשיא מועצת החכמים ראש הישיבה מרן הגר"ש כהן בביקור נדיר במעבדות 'הדסה' בפיקוח מערך ההשגחות של 'בוני עולם'

מרן נשיא מועצת חכמי התורה הגיע באופן נדיר לחזות אחר סידורי ההשגחה הקפדניים וחידד כי "רואים שהיא הדוקה וברור שרק עליה צריך לסמוך" * מרן ראש הישיבה הוסיף "הנני מכיר בעצמי כמה וכמה שנעזרו על ידי 'בוני עולם'. הם עוזרים הרבה מאוד ונותנים לזוגות את היעוץ ההלכתי והמקצועי ביותר והוסיף שזה ארגון היחיד שמסייע גם בפן הכלכלי*  "

את הסיור המרשים החליט מרן חכם הגר"ש כהן לקיים כהוקרת הטוב על פעילותם הרבה של בוני עולם כמו גם רצונו לחזות מקרוב אחר סידורי ההשגחה הקפדניים הזוכים לברכתם של גדולי ישראל מכל העדות והחוגים. הפיקוח ההלכתי "לב דניאלי" מופעל במקום על ידי משגיחות 'בוני עולם' כביתר המעבדות והמכונים ברחבי הארץ.

בהתייחסו למערך ההשגחות אמר מרן "רואים את ההשגחה שהיא הדוקה מאוד ושומרים פה על כל כללי ההלכה המדוקדקים ביותר ופועלת באופן רציני וברור שרק עליה צריך לסמוך".

 הגר"ש כהן הוסיף ואמר "הנני מכיר בעצמי כמה וכמה שנעזרו על ידי 'בוני עולם'. הם עוזרים הרבה מאוד ואני סומך ידיי על ההשגחה והייעוץ שהם מספקים ובוודאי שהם מיוחדים בעשייתם". מרן החכם שלום מלווה את ארגון בוני עולם לאורך הדרך, על כל צעד ושעל וכן לפני תקופה נערך כינוס רבנים בביתו

בהמשך סייר מרן נשיא המועצת במעבדה החדשנית שנפתחה במקום ובסיום בירך בחום את הנהלת 'בוני עולם' שמייסודו של הרב שלמה בוכנר, שיצליחו לעשות עוד רבות ונשגבות.

כמו"כ הודה לרב משה קליין רב המרכזים הרפואיים הדסה על פעילותו בהדסה ועל המהפכה שעשה ובירכו בהצלחה מרובה.

 

בסיור השתתפו הרב אליקים לבנון מנהל בוני עולם בארץ הרב אמיר קריספל מבכירי היועצים בארגון והרב שמען ברונר.

יצוין כי רק בשבוע שעבר התכנסו גדולי פוסקי ההלכה סביב שולחן אחד בכינוס היסטורי בבית מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א והכריעו: סומכים את ידינו על מערך ההשגחות של ארגון ׳בוני עולם׳ שהינו היחיד שאושר ע"י מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור זצוק״ל ושליט"א הן מצד הידור ההלכתי והן מהבחינה המקצועית.

הוראה ברורה יצאה מהכינוס לכל הזוגות חשוכי הילדים המצפים לישועת ה' "הנכון הוא לפעול דרך 'בוני עולם' והמעבדות שבפיקוחם כמו הייעוץ הניתן דרכם שנבדק על ידינו והם בתכלית השלימות בס"ד.  וה' הטוב יהיה בעזרכם בבשורות טובות במהרה".

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש