כששר הבריאות, שר החינוך. הראשל"צ וחבר הכנסת באו להוקיר את הפרופסור מארה"ב

במהלך שהותו בארץ של המומחה העולמי לפריון פרופ' פיטר שלייגל ערכו אישי ציבור ביקורי הוקרה במרכז הרפואי אסף הרופא שם ערך פרופ' שלייגל את סדרת הטיפולים המיוחדים לשם כך הוטס ארצה

ביקורים עתירי רושם ונדירים במיוחד צויינו במהלך ימי שהותו בארץ של פרופ' פיטר שלייגל. שנחשב כיום לגדול המומחים בפריון. בין המבקרים נראו שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, שר החיוך הרב רפי פרץ כשהוא מלווה בח"כ עידית סלמון מסיעת הבית היהודי הראשל"צ ורבה של ירושלים מרן הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א, וחה"כ הרב יעקב אשר. את הסיורים ערכו במחלקת הIVF במרכז הרפואי ע"ש שמיר (לשעבר אסף הרופא) מלווה בראשי ארגון בוני עולם ובהנהלת המרכז הרפואי בראשות המנכ"לית ד"ר אסנת לבציון – קורח. במהלך הביקורים סיקרו בפני הרב עמאר את הפעילות של הארגון במרכז הרפואי ודנו בהשלכות הלכתיות סבוכות התלויים בתהליכים רפואיים בטיפולי פוריות. מרן הגרש"מ עמאר הודה לפרופ' שלייגל ולפרופ' אריאל הורביץ מנהל היחידה על השתדלותם ומאמציהם האדירים למען עם ישראל.

שר הבריאות הרב ליצמן ציין את הערכתו  לפעילות ארגון בוני עולם המאפשר את הבאתם של מומחים גדולים לארץ במטרה להעניק לזוגות חשוכי ילדים את הטוב ביותר. והדגיש בפני הפרופ' האורח כי הוא מטריח עצמו בכדי להודות לו על הפעילות הרפואית שלו בישראל המסייעת רבות לזוגות שנעזרים על ידי בוני עולם. במהלך הסיור אף הוענק לו אות הוקרה על כך.

לביקור התלווה גם הרב מוטי זוננפלד מייסד פרוייקט לב דניאלי – מערך הפיקוח במעבדות של בוני עולם אשר גם הוא ציין את הייחודיות של הטסת מומחים עולמיים לטובת המשפחות וכן הודה בשם הארגון לפרופ' רפאל רון-אל המלווה אותם לאורך כל התהליך המורכב ולפרופ' אריאל הורביץ מנהל יחידת הIVF במרכז הרפואי ע"ש שמיר.

חה"כ הרב יעקב אשר הביע את תודתו לארגון בוני עולם על הובלת פרוייקטים רפואיים פורצי דרך שחלקם כוללים גם שיתופי פעולה עם מומחי רפואה עולמיים כמו למשל עם המומחה לפריון הגבר ד"ר פיטר שלייגל מביה"ח קורנל שבניו יורק – ארה"ב. פעילויות מן הסוג שמביאות בשורות טובות ותקווה עצומה להמשכיות עם ישראל.  בסיום הודה הרב אשר לפרופ' שלייגל ולפרופ' רפאל רון-אל כמו גם לצוות המחלקה בניהולו של פרופ' אריאל הורביץ המשלבים ידיים בכוחות מוגברים בפרוייקט מיוחד כזה לטובת עם ישראל

.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש