כינוס היסטורי במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה שליט״א לטובת ארגון ״בוני עולם״

כינוס היסטורי  למען 'בוני עולם' בבית נשיא מועצת חכמי התורה הגר״ש כהן: "סומכים את ידינו על בוני עולם

אירוע היסטורי,  כך חשו המשתתפים עם סיומו של כינוס היסטורי ומיוחד שהתקיים למען 'בוני עולם' במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום הכהן שליט"א.

בכינוס השתתפו מרנן ורבנן גדולי ישראל: הגאון הגדול רבי שמעון בעדני חבר מועצת חכמי התורה, הראשל"צ הגאון הגדול רבי שלמה משה עמאר רבה של ירושלים, הגאון הגדול רבי דוד יוסף חבר מועצת חכמי התורה, פוסק עדת תימן הגאון הגדול רבי יצחק רצאבי, הגאון הגדול רבי יהודה דרעי רבה של באר שבע, הגאון הגדול רבי יצחק כהן ראש ישיבת ׳אהלי אברהם׳, הגאון הגדול רבי אליהו תופיק ראש ישיבת ׳באר יהודה׳ ורבנים נוספים.

אורח הכבוד של הכינוס היה נשיא ומייסד 'בוני עולם' הרב שלמה בוכנר שהגיע במיוחד מארה״ב. עוד השתתפו מטעם הארגון הרבנים הפוסקים רבי שניאור זלמן רווח ורבי אמיר קריספל המכהנים כרבני הארגון בשליחותו של מרן הראשל״צ הגר״ע יוסף זצוק״ל שמינה אותם לעמוד כידו הארוכה מנהל בוני עולם בישראל הרב אליקים לבנון, צוות הרבנים המייעצים הרב ברונר והרב מרדכי שווימר וצוות המפקחים.

דברי פתיחה השמיע מנהל הארגון בישראל הרב לבנון שקיבל בחרדת קודש את בואם של גדולי ישראל וציין כי "ארגון בוני עולם הוא הארגון היחידי שמרן הרב עובדיה יוסף, מרן הרב וואזנר ומרן הרב אלישיב זצוק"ל ומרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל חתומים עליו. הארגון זכה שגדולי הדור ירדו למעבדות ויראו את הפיקוח ההדוק".

"בכל חודש אנחנו מוציאים סכומי עתק ע"מ לתמוך בזוגות, וזאת לאחר ועדת רבנים מסודרת שבודקת  ומאשרת את הכל וכן בפיקוח היועץ המשפטי" גילה הרב לבנון וכן זה הארגון היחידי שתומך כלכלית בזוגות. עוד הוסיף על החסיון הרפואי שמקפידים עליו מאוד בארגון, כל זוג שמתקבל לסיוע נהפך לקוד ע"מ שבכל מהלך הטיפול ישמר החסיון הרפואי המירבי הגר״ד יוסף חבר מועצת חכמי התורה נשא דברים בכינוס ואמר כי: "יש מקרים שאם אדם לא יגיע לאדם הנכון, לרופא הנכון, לא יהיו לו ילדים ח"ו, ועל כן בוני עולם דואג להכוונה שלא יעשו ח"ו משהו שלא תואם את  והביא עדות עד כמה הארגון היה קרוב לאביו מרן הרב עובדיה יוסף זצוקל ואכן זכה הארגון  שאלפי ילדים נולדו בזכותו" ואיחל כי "יעלו מעלה מעלה  בפעילותם וילכו מחיל אל חיל".



הס הושלך כאשר התכבד מרן נשיא מועצת החכמים הגאון הגדול רבי שלום כהן לשאת דברים: "השכינה עשתה שיהיה בוני עולם. הפתקים שאני מקבל להתפלל על זוגות חשוכי ילדים הם לצערינו בסיטונאות. ב"ה שיש את בוני עולם, זכיתם שאתם בונים את העולם ואתה, הרב בוכנר מבין את הצרכים שלהם, אין חשוב יותר אצל הקב"ה מלעזור לאחרים. זה דבר נעלה". מרן התייחס גם לפיקוח ההלכתי במעבדות אשר ביקר שם לאחרונה ואמר כי "מדובר בדברים גדולים עד מאד".

הראשל"צ הגאון הרב שלמה משה עמאר נשא דברים מרגשים ואמר "שה׳ מעמיד את הדור בניסיון הוא גם מביא פתרון והפתרון לניסיון לזוגות חשוכי ילדים זה בוני עולם. היו גדולי עולם שלא היו להם ילדים כמו הרב שרעבי, האדמו"ר מחב"ד, החזו"א, ועוד. התבוננתי על כך וכנראה הם נולדו בשביל העולם. הרב שרעבי הביא את הקבלה, החזו"א הקים את עולם הישיבות, האדמו"ר מחב"ד התעוררות לתשובה, וכנראה רצו משמיים שהרב שלמה בוכנר יהיה אף פנוי כדי לסייע לעולם. ופשוט שכל ה-8 אלף ילדים שנולדו בזכותו, כל אלה בניו
וכן הזכיר את הפיקוח המעולה במעבדות שביקר שם.

חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני אמר בדבריו: ״ארגון בוני עולם עוסקים בדבר חשוב מאוד ועזרו למעל 8 אלף זוגות להביא חיים לעולם , ואפשר לסמוך עליהם, הם מלאכים של הדור. הם פועלים לפי ההלכה, אני עצמי שולח אליהם וסומך עליהם"

הרה״ג ר׳ אמיר קריספל הודה בשם הארגון לכל הרבנים שהטריחו עצמם ופינו מזמנם להשתתף בכינוס ואמר כי הארגון לא עושה צעד ללא התייעצות עם גדולי ישראל בפרט עם חכם שלום שליט״א ובזמנו עם מרן רבי עובדיה יוסף זצוק״ל״.

הרה״ג ר׳ שניאור זלמן רווח סיים את שרשרת הנאומים: "אני רוצה להעיד על הארגון המופלא הזה שאין בו שמץ אפליה בין עדה לעדה,  ועוזרים לכל מי שפונה אליהם. הטיפולים יקרים מביאים לארץ רופאים בהון תועפות. הארגון תומך בזוגות ועזר להם במאות אלפי שקלים וגם אני כאן להעיד שעושים הכל ע"פ ההלכה".

לאחר הכינוס המרשים התפזרו הנוכחים בתחושת שליחות, כאשר נציגי 'בוני עולם' מודים לגדולי התורה על העידוד הרב אותו שאבו מלוא חופניים כדי להמשיך בעשייתם הברוכה.

 

404A98644444

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש