יו"ר ש"ס השר הרב אריה דרעי ביקר במשרדי ארגון "בוני עולם"

יו"ר ש"ס השר הרב אריה דרעי הביע הערכתו לפעילות 'בוני עולם' בסיור במשרדי הארגון בבני ברק

במהלך הסיור הציגו ראשי 'בוני עולם' שבראשות הרב שלמה בוכנר את מערך ההשגחות 'לב דניאלי' ואת מערך התמיכות הגדול * לאחר הסיור שהוביל הרב אליקים לבנון מנהל הארגון בישראל, הביע השר את הערכתו הרבה וציין "אעמוד לימינכם בפעילותכם החשובה"

יו"ר ש"ס השר הרב אריה דרעי ערך סיור רב רושם במשרדי ארגון 'בוני עולם' על מנת לחזות מקרוב בפעילות הענפה של הארגון הפועל ללא הרף למען הזוגות המצפים לישועה. כן קבע מזוזה באגף החדש שבמשרדי הארגון.

את פניו של השר קידמו מנהל הארגון בישראל הרב אליקים לבנון ועמו צוות היועצים הרב עזריאל וידיקר, הרב מרדכי שווימר והרב אליעזר גרינבוים.

הרב אליקים לבנון מראשי ארגון 'בוני עולם' הציג בפני השר את מערך הפיקוח ההלכתי 'לב דניאלי' המעניק השגחות בכל בתי החולים בארץ ובמעבדות השונות. המערך מופעל ע"י 'בוני עולם' והוקם לזכרה של הנערה דניאלי זוננפלד ע"ה ביתו של הרב מרדכי זוננפלד יבדלח"א. הוא הדגיש את היתרון הקיים בהשגחות אלו המהוות אמצעי כפול למניעת טעויות אנוש חלילה ומעניק תחושת רוגע לזוג ביודעם ששמירה יתירה נתונה בכל מהלך הטיפול.

הרב לבנון הציג בפני השר הרב דרעי את מערך התמיכות של הארגון אשר תומך בזוגות בסכומים המסתכמים במיליוני שקלים בשנה.

כן סיפר על המערך המקצועי של ייעוץ רפואי והפניה לטובי הרופאים בארץ ובעולם כמו גם מכונים והמעבדות המובילות בעולם.

השר הרב אריה דרעי אמר לנוכחים כי התפעל עד מאד ממלאכת הקודש וברך את העוסקים שיזכו להרבות כבוד שמיים. הוא ציין לשבח גם את מייסד ויו"ר הארגון הרב שלמה בוכנר מארה"ב. השר הוסיף כי ישמח לעמוד לימינם ולימין אלפי הזוגות המקבלים את שירותיהם.

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש