הסגל הרפואי הבכיר בישראל בכנס העיון הרפואי של 'בוני עולם'

באירוע נדיר וראשון מסוגו התקבצו יחדיו עשרות רופאים – הטובים ביותר בתחומם, על מנת לחלוק ידע, להחליף מידע ולרכז את הבשורות החדשות בתחום הסיוע לזוגות שעדיין לא זכו להיפקד בזש"ק # הרב אליקים לבנון, מהנהלת 'בוני עולם': "אלה הרופאים הטובים ביותר, אין טובים מהם, ושיתוף הפעולה שלנו עמם הוא מוחלט"

עשרות רופאים, בכירי המומחים בארץ מהמרכזים הרפואיים המובילים, הגיעו בשבוע החולף לכינוס מיוחד של ארגון 'בוני עולם', כדי לחלוק את הידע הרב שצברו, לשתף בטכנולוגיות ובטיפולים החדשים הקיימים כיום ולהביע הערכה גדולה לפועלו של 'בוני עולם' – המתמסר ללא לאות למען הזוגות הממתינים להיפקד בזש"ק.

בכל אחד ואחד מהרופאים הבכירים שהגיעו לכינוס ניכר הכבוד הרב שהוא רוחש לארגון 'בוני עולם' ולעומדים בראשו, על המסירות, הדאגה, החסות המיומנות והמקצוענות המדהימה – שרכשו להן שם של ממש בעולם הרפואה בארץ, ובעולם.

"'בוני עולם' הוקם כדי לסייע לכך שבס"ד בכל בית יהודי יהיה ילד", אמר המנחה הרב חיים הורביץ בדברי הפתיחה המרגשים שנשא בראשית הכינוס היוקרתי. הרב הורביץ בחר להעלות על נס את איש הרוח אציל הנפש, הרב שלמה בוכנר הי"ו, מייסד הארגון: "זאת ההזדמנות שלנו להודות לרב שלמה בוכנר ולרעייתו, שלקחו את הכאב שלהם על שלא זכו לזש"ק – והחליטו לסייע לבתים רבים אחרים בישראל".

ההערכה הרבה השוררת כיום בין הרבנים ואנשי הצוות המסורים של 'בוני עולם' לבין טובי הרופאים בתחום במדינת ישראל, ניכרה בכל שלב מהדיון ומהפאנל פורץ הדרך שהתקיים באירוע המיוחד. ברי היה לכל שהרופאים, הנמנים עם המומחים הגדולים בעולם, קשובים, מעריכים ומכבדים מאוד את ארגון 'בוני עולם', ורואים בו גוף פורץ דרך המסייע בעבודתם.

במשך כמה שעות התקיים דיון מרתק ומלא חידושים על ההתפתחויות, פריצות הדרך והטכנולוגיות החדשות שבס"ד הזניקו את הרפואה ומאפשרות מתן סיוע לזוגות שלא זכו עדיין לזש"ק, כל זאת בתיאום ובשיתוף פעולה הדוק עם הרבנים והיועצים של ארגון 'בוני עולם'. אי אפשר היה שלא להתרשם, להתפעל ולשאוב קורת רוח עצומה מהבשורות העצומות בתחום, שבאו לידי ביטוי בפאנל הערני, שהתקיים בהשתתפות עשרות הרופאים – שחלקו ביניהם מידע, החליפו רעיונות, וגם התווכחו, הידיינו והגיעו לתובנות חדשות וחשובות.

"בשנים האחרונות אנחנו עדים לשיתוף פעולה גדול בין הרופאים לבין הרבנים", אמר הרב אליקים לבנון מהנהלת  בוני עולם בישראל בסיום הכינוס החשוב. "אנחנו רואים ב"ה שהרופאים יותר מתחשבים בדעת תורה. בעבר, היו יותר חיכוכים. היום יש יותר הבנה וגישור. אנחנו בס"ד זוכים לשתף פעולה עם הרופאים ברמה הכי גבוהה שאפשר, תוך התאמה מיטבית לטכנולוגיות ולחידושים. אנחנו מודים לכולם. ה' יעזור שתהיה הצלחה בכל מעשי ידינו, שתרדנה הנשמות שצריכות לרדת לעולם, ושנזכה לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן כן יהי רצון".

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש