"אינה דומה שמיעה לראיה, אני מעיר את הפעילות אבל לראות אותה זה מרגש ומחייב"

חה"כ הרב יעקב טסלר בתום סיור מרגש במוקד הפעילות של 'בוני עולם': "הארגון הזה קרוב לליבי ואני מעריך מעריך את עבודת הקודש שהוא מבצע"

כך סיכם חה"כ הרב יעקב טסלר את הסיור אותו ערך הבוקר במוקד הפעילות של 'בוני עולם' . לסיור שהתקיים ביחידת הIVF שבמרכז הרפואי אסותא בראשל"צ התלוו הרב אליקים לבנון מנהל הארגון בארץ. הרב מרדכי שווימר יועץ רפואי. ויהודה אדלר חבר הארגון.

ד"ר אריק כהנא מנהל היחידה סקר בפניו את נפלאות העשיה המשותפת לצד מערך הפיקוח היחודי של בוני עולם והרחיב אודות המאמצים וההשתדלויות אותם חולקים חברי הצוות הרפואי עם יועצי ונציגי הארגון בכדי להקל לכוון ולעזור לזוגות מכלל האוכלוסיה בישראל לזכות בפרי בטן. 

כמו"כ ציין ד"ר פאשה איציקסון מנהל המעבדה את שיתוף הפעולה המבורך שהגשים למאות זוגות את חלומם לחבוק ילד. לאחמ"כ פנה מלווה בחברי הארגון  למעבדת MFC הסמוכה. המתמחה בחיפושים מיוחדים ומעניקים תקוות גדולות בתחום פריון הגבר. שם קיבל סיקור מפעים כשבסיומו הודה חה"כ הרב טסלר למנהלי הארגון ולעוסקים במלאכה על מסירותם למען המטרה הנעלה והדגיש את נכונותו לסייע ככל שיתאפשר ולשמש כשגריר עבור הזוגות, דבר שהיא רואה לזכות וכבוד.

20200126_131228

קיבלנו את פנייתכם

אחד מנציגנו ייצור עמכם קשר בהקדם

אולי זה יעניין אותך??

עלה אצלנו מאמר חדש